2015 - "Det går bra"

Under slutet av år 2014 började jag drömma om vad jag ville med år 2015. Det första jag och Viktor gjorde var att vi hoppade över att köpa julklappar till någon och öppnade istället tre stycken sparkonton. Ett till Loke och ett varsitt för att spara till ett hus. Det är vår dröm att så småningom kunna köpa ett hus. Men under 2015 börjar vi med att leta efter en ny lägenhet. Vi bor ju i en liten etta just nu och innan vi kan köpa hus behöver vi mellanlanda i en större lägenhet än denna.
 
När jag var gravid med Loke gick jag upp ganska exakt 30 kilogram. Jag fram till nu lyckats tappa 20 av dem. Under 2015 blir målet att göra mig av med de sista 10 och därmed komma tillbaka till den form då jag mår som bäst. Det kommer mer om det i kommande inlägg.
 
Ett par andra saker jag ska kämpa för är dels att bli helt klar med webbdesignkursen, samt att hitta ett jobb. I övrigt vill jag som vanligt vårda alla mina relationer.
 
Det är några av sakerna jag kommer att skriva om här under året.

Kommentera här: