2014 i korthet

År 2014 fick en tung start på grund av relationer och arbetslöshet. Jag trodde att det var därför jag mådde dåligt och var trött hela tiden, men det visade sig att jag var gravid. Plötsligt fanns det ljus i mörkret. Större delen av året gick åt till att kämpa mig igenom en tuff graviditet. Efter nio månader av längtan och förväntan kom han till slut, vår lille Loke. Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag och Viktor älskar honom.
 
Jag letar alltid efter nya intressen och hobbies. Förra året hittade jag faktiskt en ny sak som jag gillar att göra, nämligen att sticka. Jag hann få till hela fyra projekt under andra halvan av året.
 
Precis som alla år har 2014 haft både med- och motgångar. Jag försöker lära mig av det som är motigt och minnas det som är fint. Förra året fick även en av mina lillasystrar barn. Vi fick välkomna lilla Simone till världen och även vara med när hon döptes. Jag fick även närvara när min storasyster gifte sig. Sedan blev det såklart en hel del födelsedagar att fira. Innan Loke föddes hann jag även med att göra klart halva webbdesignkursen som jag startade 2012, vilken jag även pausade då.
 
Det här är bara ett axplock av vad som hänt under år 2014. Allt kanske inte blev som planerat, men jag är ändå tacksam för allt jag fått och alla som funnits där för mig.
 
I nästa inlägg kommer jag skriva om vad jag planerar för år 2015. God fortsättning!

Kommentera här: